Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018

Παληκάρ ας σο Λεβεντοχώρι



Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και κοντινό πλάνο

ο Γιωρίκας πάει να ξυριστεί στο κουρείο....Μπαίνει μέσα και λέει Φωναχτά στον κουρέα..
------
--Εξέρτς απο που είμαι Εγώ ρε?...... όχι του λέει ο Κουρέας......--Παληκάρ ας σο Λεβεντοχώρι είμαι...ρέ
------
Ερχετε η σειρά του να ξυριστεί ..κάθετε στην καρέκλα..και ο Κουρέας ετοιμάζει τον Αφρό ξυρίσματος για να τον ξυρίσει....τον βλέπει ο Γιωρίκας και του λέει...
-------
Ντό εφτάς ατουκά ρε?........ετοιμάζω τον αφρό να σας ξυρίσω κύριε του λέει............Τού λέει τότε νευριασμένος ο Γιωρίκας
------
--Καλά ρε..κι' έξες ντο είπα σε?..Παληκάρ ας σο Λεβεντοχώρι είμαι Εγώ........σο Λεβεντοχώρι χωρίς αφρόν ξυρίουμες...κι θά βάλτς αφρόν.......Εγάνεψες?.........
-------
Εντάξει κύριε του λέει ο Κουρέας ....και αρχίζει να τον ξυρίζει ξερά.....χωρίς αφρό....
-------
Σε κάποια στιγμή τον κόβει με το ξυράφι...
--Ωχ...τσαϊζ ο Γιωρίκας....
Συνεχίζει ο Κουρέας..τον ξανακόβει...--Ωωωωχ...ξάν τσαϊζ ο Γιωρίκας..........
Στ' αρχίδια του ο Κουρέας συνεχίζει .....τον ξανακόβει...
--------
...----Ωωωωωωωωχ...ξάν τσαϊζ ο Γιωρίκας.......Πονεί αμά εντρέπετε να λέει ατο τον Κουρέαν ...Νουνίζ απονουνίζ....(λέει ατό ο πόνον άλλο κι' σύρκετε)..κάπως πρέπ να λέγατο κεί.....
------
Τον λέει ο Κουρέας...γύρνα λίγο το κεφάλι σου να ξυρίσω και την άλλη μεριά να τελειώνουμε
-----
Κλώθ το κιφάλ νατ ο Γιωρίκας..και λέει το Κουρέαν ......με πολλά σιγανόν φωνήν.......απα δά μερέαν βάλον ένα ξά αφρόν....
-------
Καλά απο το 
Λεβεντοχώρι  δεν είπες οτι είσαι?....του λέει ο Κουρέας....και οτι στο Λεβεντοχώρι είστε παληκάρια και ξυρίζεστε ....χωρίς Αφρό?... εε?!
--------
ο Γιωρίκας πα λέει ατον..Ναι...αμά Εγώ κι' είμαι απές ας σο Λεβεντοχώρι...δίπλα ας έναν διπλανό Χωρίον είμαι.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου