Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018

Τρείς Σκληροτράχηλοι Αντρες



Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα κάνουν ιππασία, καπέλο και υπαίθριες δραστηριότητες

Τρείς Σκληροτράχηλοι Αντρες...ένας Ρώσος (ο Ιβάν)...ένας Αμερικάνος (ο Μπίλ).......και ένας Ελληνας (ο Γιωρίκας).... .......
--------
Κάθονταν ένα βράδυ γύρω από τη φωτιά ...Και περιμένοντας να γίνουν τα κάρβουνα για να ψήσουν κρέας να φάνε.........Αρχισαν να λένε ιστορίες για το πόσο... Σκληρόπετσοι...... και πόσο ....άφοβοι Είναι.....
----------
Λέει ο Ιβάν..
-Χθες όπως περπατούσα...... κάτω από μια πέτρα βγαίνει ένας κροταλίας....4....μέτρα....Τον αρπάζω, τού δαγκώνω το κεφάλι με τα Δόντια μου του το κόβω.....και του ρουφάω όλο το δηλητήριο........ Και όπως βλέπετε είμαι εδώ και σας το Λέω...
-----------
- "Αυτό δεν είναι τίποτα, λέει ο Μπίλ....
Εγώ την περασμένη εβδομάδα περνούσα έξω από ενα Τσίρκο.... Εκείνη την ώρα το είχε σκάσει ένα Λιοντάρι...250....κιλά...... το οποίο είχε σκοτώσει τον....Θηριοδαμαστή την...Γυναίκα του........και... 7...περαστικούς........ μόλις με είδε το Λιοντάρι ορμάει πάνω μου......Εγω το αρπάζω απ' τα Αρχίδια... το σηκώνω ψηλά και το σκάω Κάτω...σαν καρπούζι.....τό ρίχνω και μερικές πολύ δυνατές γροθιές στο Πρόσωπο....Ζαλήστικε....τοΛιοντάρι......... του δένω τα πόδια......Αναψα το πούρο μου.και περίμενα να ρθει η Αστυνομία.........
---------------
Ερθεν και η σειρά τι Γιωρίκα
-----------
ο Γιωρίκας...Τιδέν κι' είπεν... Απλά....ετάραζεν.....που και που.... τα Κάρβουνα......με τήν Γαϊπανάν ατ

ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΑ ΠΟΝΤΙΑΚΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ
ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΕΙΤΑΙ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ
ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ Τ'ΜΕΤΕΡΟΝ Η ΡΑΤΣΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου