Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2016

Έχω γίνει ταύρος

 Έχω γίνει ταύρος 




Ένα αντρόγυνο πίστευε στην μετεμψύχωση. Έκανε μια συμφωνία. Όποιος πέθανε πρώτος θα φρόντιζε με κάθε μέσο να επικοινωνήσει με τον άλλο. Πρώτος πέθανε ο άντρας. Μετά από έξι μήνες, καθώς καθότανε μονάχη η χήρα άκουσε τη φωνή του συζύγου της:

- Τι κάνεις; Πως πας;

- Αγάπη μου! Φώναξε η χήρα. Τι γίνεσαι;

- Είμαι πολύ καλά. Και εδώ στο γειτονικό λιβάδι είναι μια αγελάδα με τα πιο ωραία μάτια που μπορείς να φανταστείς.

- Μίλησέ μου για σένα, άφησε τώρα την αγελάδα. Είσαι ευχαριστημένος;

- Πανευτυχής! Να σου πω όμως για την αγελάδα. Δεν έχω δει δέρμα ωραιότερο, σωστό βελούδο.

- Ύψιστε Θεέ! Εγώ αγωνιώ να μάθω για σένα και συ μου μιλάς για μια αγελάδα! Παραπονέθηκε η σύζυγος.

- Α, να, ξέχασα να σου πω. Έχω γίνει ταύρος ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου