Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2016

Με τον παπά να πας!

Με τον παπά να πας!

Αποτέλεσμα εικόνας για ιερεας


Κάποτε σε ένα από τα πολλά χωριά μας υπήρχε ένα ζευγάρι που παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που έκαναν δεν είχαν καταφέρει να αποκτήσουν παιδί. Είχαν περάσει κατά πολύ τα πέντε χρόνια του έγγαμου βίου και ο απόγονος δεν ήθελε να φανεί με τίποτα. Με τη συμβουλή κάποιας φίλης η γυναίκα πήγε στην πόλη και έκανε τεστ γονιμότητας. Το αποτέλεσμα την χαροποίησε. Ήταν 100% γόνιμη. Άρα το πρόβλημα ήταν του άντρα της. Τι να κάνει; Να του το πει; Άπαπα τέτοια πράγματα. Μικρό το χωριό. Πως θα αντιδρούσε ο Πανάγος; Άμα του ξέφευγε τίποτα να γίνει ρεζίλι στους χωριανούς! 
Πάλι ως καλή συμβουλάτορας η φίλη της είπε: "Μην είσαι χαζή μωρή. Πήγαινε στην Αθήνα ή στην Θεσσαλονίκη ,βρες ένα αρσενικό που να σου αρέσει, κάνε έρωτα μαζί του και που ξέρεις μπορεί να τα καταφέρεις. Ακόμα και αν δεν γίνει με την πρώτη, θα το ξανακάνεις μετά από λίγο καιρό". 
Η γυναίκα το σκέφτηκε...αλλά δεν της πήγαινε να το κάνει. Αποφάσισε λοιπόν να πάρει τη συμβουλή του παπά του χωριού. Μια και δυο πηγαίνει και τον βρίσκει μετά την λειτουργία της Κυριακής. Παπά μου, του λέει, το και το. Είμαστε πολύ στεναχωρημένοι με τον άνδρα μου που ο Θεός δεν μας έδωσε ένα παιδί. Ο παπάς πολύτεκνος και καρπερός,δεν είχε κλείσει καν τα τριάντα πέντε χρόνια του και είχε κάνει την παπαδιά να αισθάνεται κουνέλα. Έξι παιδιά της έδωσε με την ευλογία του Θεού και της Παναγίας. Την άκουσε ο παπάς με προσοχή, στύλωσε τα μάτια του πάνω στο κορμί της και με ιδιαίτερη μειλίχια φωνή, της είπε: " Τέκνο μου μην αμαρτάνεις με το να ρίχνεις το βάρος στο Θεό. Είναι μεγαλέυσπλαχνος και πάντα δίνει τη λύση σε αυτόν που την αναζητά. Αλλά εδώ που τα λέμε τέκνο μου γιατί να φορτώνουμε με τέτοια το Θεό! Θα σε συμβούλευα να προσευχηθείς στην Παναγία. Μητέρα είναι και αυτή κάτι θα ξέρει παραπάνω για το θέμα σου. Πήγαινε λοιπόν παιδί μου στην εικόνα της και με ευλάβεια συζήτησε το μαζί της και ζήτησε τη γνώμη της. Άντε τέκνο μου πήγαινε και θα σε περιμένω να μου πεις. Η γυναίκα μια και δυο πηγαίνει, γονατίζει στην εικόνα και αρχίζει να λέει το πρόβλημά της. 
Ο παπάς μη χάνοντας καιρό κρύβεται πίσω από την εικόνα και όταν η γυναίκα ζήτησε πλέον από την Παναγία τη συμβουλή της, δηλαδή εάν έπρεπε να πάει με άλλον άντρα για να τεκνοποιήσει, λεπταίνει τη φωνή του την κάνει λίγο απόκοσμη ως να έρχεται από το υπερπέραν και της λέει: 
" Με τον παπά να πας! Με τον παπά να πας!" 
Η γυναίκα σοκαρισμένη για την απάντηση που της έδωσε η εικόνα πηγαίνει και το λέει στο παπά. Αυτός την ακούει με σοβαρότητα και όταν αυτή τελειώνει, χαϊδεύει τα γένια του λέγοντας : "Ώστε αυτό σου είπε η Παναγία τέκνο μου;" Μα γιατί Παναγία μου όλα τα δύσκολα έργα τα φορτώνεις σε εμένα! Συγχώρεσε με για τη λιγοψυχιά μου και θα φροντίσω παρά το φορτίο που μου βάζεις να αντεπεξέλθω ως πιστός δούλος σου!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου