Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

ΜΕ ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ

ΜΕ ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ


Απόψε θέλω να γίνω δικός σου. Να με σφίξεις με το χνουδωτό σου σώμα, σκουπίζοντας όλα τα υγρά μου.
Πού θα είσαι μικρή μου πετσέτα?

Η σαρκική επιθυμία δε σχετίζεται με την ψυχική. Σαρκική είναι η επιθυμία μου για σένα. Σε θέλω, σε ποθώ, θέλω να σε γευτώ.
Αχ, πότε θα έρθει το Πάσχα αρνάκι μου ψητό!

Μου αρέσει να βάζω τα χείλη μου μέσα στην τρύπα σου και να ρουφάω απολαυστικά τα υγρά σου, καθώς χύνονται στο στόμα μου.
Αχ, μη μου τελειώνεις Κόκα Κόλα!

Πάντα ήξερα ότι όποτε ήθελα άναβες. Σ΄ έπαιζα στα χείλη μου και έμπαινες με τρόπο μοναδικό. Πάντα όμως τελείωνες γρήγορα.
Γιατί ρε καταραμένο τσιγάρο!

Άλλο λίγο και μπήκε! Δεν πάει άλλο! Έχει μπει το μισό και πονάω! Με πεθαίνει! Μήπως να τη ρουφήξω? Ωχ, σφήνωσε! Δεν πάει ούτε πάνω, ούτε κάτω!
Αχ, δεν ξαναβάζω τόσο στενό παντελόνι!

Είδα τις ρώγες σου και ήθελα να τις φάω. Ήταν μεγάλες και σκληρές. Έγλυφα τη μία και δάγκωνα την άλλη. Τις ρούφαγα μέσα στο στόμα μου για να πιω το χυμό τους.
Πόσο μου αρέσει το σταφύλι!

Ήταν 20 πόντους όταν μπήκε στο στόμα μου. Το άσπρο υγρό σου έκαψε το στόμα και το λαιμό μου και λίγες τρίχες έμειναν στα δόντια μου.
Άτιμη οδοντόβουρτσα!

Σήμερα είδα πόσο μικρό τον έχω. Δεν πρόλαβα να τον χαϊδέψω λίγο και αυτός χάθηκε από τη χούφτα μου.
Τι γελάς; Έχεις μεγαλύτερο μισθό?

Οι δυο μας μόνοι στην παραλία, διψούσα για το παχύρρευστο άσπρο υγρό σου. Σε πήρα στα χέρια μου και σ΄ έπαιξα, αλλά εσύ είχες τελειώσει.
Καταραμένο αντιηλιακό!




Στην πρασινάδα κάθεσαι
κι εγώ σου το χαιδεύω
το παχουλό χεράκι σου
που τόσο το λατρεύω.

Γιατί μικρή μου μόλις με δεις
ευθύς τα κατεβάζεις ;
στο χώμα τα ματάκια σου
κι εμέ δεν με κοιτάζεις ;

Μήπως τον έχω εγώ μικρό
τον πόνο στην καρδιά μου ;
Μήπως δεν μου σηκώνεται
μια τρίχα από τα μαλλιά μου ;

Θα 'ρθω στο παραθύρι σου
θα 'ρθω να σου την παίξω
να παίξω την κιθάρα μου
κ' ύστερα να σε κλέψω.


Κι άμα δεν έβγης να με δεις

θα πάω για να χύσω,
να χύσω δάκρυα πικρά
μήπως σε λησμονήσω.

Φεύγεις και δεν λογίζεσαι
πως κάποιος την χτυπάει
χτυπάει την κεφάλα του
γιατί σε αγαπάει.






ΠΟΙΗΜΑ ΜΕ ΟΜΟΙΟΚΑΤΑΛΗΞΙΑ

Μπορείς να συμπληρώσεις το παρακάτω ποίημα με ζευγαρωτή ομοιοκαταληξία;



Μια μέρα ο Λάκης μπούχτισε να κάνει πάλι τα ίδια
και να ξύνει συνεχώς τα τριχωτά του -------------------
και αφού ένιωθε λοιπόν τεράστια ανία
και είχε ρέψει να τραβάει συνέχεια--------------------
αντί να βάλει βίντεο να δει καμία------------------,
ντύθηκε και καβάλησε το μηχανάκι χόντα
και πήγε να επισκεφθεί μια φίλη του απ' το Βόλο
που τη θυμότανε καλά , γιατί'χε ωραίο --------
Πήρε μαζί του χρήματα και έβαλε στις μπότες
για κάθε ενδεχόμενο ένα κουτί -------------
Η φίλη του βέβαια έλεγε πως ήτανε παρθένα
(ίσως μονάχα από μπροστά, από πίσω μπαίναν----------)
γι' αυτό είχε ελπίδες βάσιμες, αφού λίγο την ψήσει,
να τη ξαπλώσει στο χαλί κι εκεί να την --------------.
Εξάλλου ενός φίλου του, όπως ξανά σου είπα,
του είχε πάρει η γκόμενα μία ωραία ---------.
Κρατώντας άνθη έφτασε και χτύπησε την θύρα,
η φίλη τον εκέρασε ένα κουτάκι μπύρα,
φάγανε φρούτα,φτύσανε κατόπιν τα κουκούτσα,
ο Λάκης συλλογιότανε πώς θα της ρίξει----------,
κι αφού φάγαν κοτόπουλο- το στήθος και το μπούτι-
άρχισε να πέφτει σταδιακά το πρώτο -----------,
και εκεί που ο Λάκης σκέφτηκε "χαλάλι και τα ναύλα
πού 'χω πληρώσει στο ταξί", κι είχε τεράστια -----------,
χτυπάει η πόρτα κι ήτανε ο γέρος ο παππούς της
κι ο Λάκης τότε σκέφτηκε "πού βρέθηκε ο -------------"
και γύρισε στο σπίτι του κρύο μπάνιο να κάνει
γιατί ο ----------- του έφτανε μέχρι και το ταβάνι.

Καλά, δεν ντρέπεσαι; Όλο στο πονηρό πηγαίνει ο νους σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου