Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

ΠΡΟΣΤΥΧΑ ΣΤΙΧΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΓΑΜΟΤΡΑΓΟΥΔΑ

 ΠΡΟΣΤΥΧΑ ΣΤΙΧΑΚΙΑ

ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΓΑΜΟΤΡΑΓΟΥΔΑ


Είναι μόνο για μεγάλα παιδιά άνω των 18 , τουλάχιστον
Προσοχή πολύ «κακιές λέξεις» 



ΓΑΜΟΤΡΑΓΟΥΔΑ


Ένα μουνί και μια ψωλή

Ένα μουνί και μια ψωλή
μαλλί πιαστήκαν’ με μαλλί
κι άρχισε η ψωλή να γνέθει
με μεράκι και με κέφι

-Μία μέσα μία έξω
αχ μουνάκι θα σου πλέξω
κότσο όλες σου τις τρίχες
για να χαίρεσαι που μ΄ είχες

-Άσ’ τον κότσο. Δε μ’ αρέσει
πιο καλά κάνε στη μέση
μια φαρδιά καλή χωρίστρα
κι ύστερα εκεί μέσα γλίστρα

-Αχ μουνί μου μυρωδάτο
πούτσο θες χοντρό βαρβάτο
να σε ανοίξει να σε απλώσει
και να σε διπλολαδώσει

-Άσε πούτσε τη μουρμούρα
κι έλα εδώ που έχω φαγούρα
Γάμα με π’ ανάθεμά σε
Άστα λόγια. Τα έργα πιάσε

-Σήκωσε τα πόδια μούνε
στα βυζιά σου ν’ ακουμπούνε
Κι έρχομαι να σε γαμήσω
Κι από μπρος και από πίσω

-Έτσι μπράβο ψώλαρέ μου
κοίτα τα μεριά μου τρέμουν
έμπα μέσα μου και μείνε
χύνε με και ξαναχύνε…

Η χήρα η Παναγιώτα

Η Παναγιώτα χήρεψε
κι ενώ ποτέ δε γύρεψε
απ’ το Θεό μια χάρη
Στου μακαρίτη τη χρονιά
την έπιασε λιγοθυμιά
για πούτσο παιχνιδιάρη

Ένα χρόνο η Παναγιώτα
Που δεν έβγαλε κιλότα

Νταρντάνα βυζοκωλαρού
Τσαχπινομάτα μπουταρού
Η δόλια η Παναγιώτα
Τα βράδια μόνη ξενυχτά
με τα ποδάρια ανοιχτά
μουσκίδι την κιλότα

Ένα χρόνο η Παναγιώτα
Που δεν έβγαλε κιλότα

Χαϊδεύει μόνη το μουνί
Πόση να κάνει υπομονή
Και πόσο να αντέξει
Τρίβει τα χείλια τα χτυπά
Και το Θεό παρακαλά
Μια πούτσα να της πέψει

Ένα χρόνο η Παναγιώτα
Που δεν έβγαλε κιλότα

Και πιάσαν’ τόπο οι προσευχές
πήγαν ‘να βράδυ δυο ψωλές
χοντρές, μακριές, με στύση
χαλάλι η υπομονή
πλάνταξαν κώλος και μουνί
απ’ το πολύ γαμήσι

Κι από τότε η Παναγιώτα
δεν ξανάβαλε κιλότα…

Γλυφομούνι (15-σύλλαβα)

Απέναντί μου κάθεσαι με ανοιχτά τα μπούτια
σε βλέπουνε τ’ αρχίδια μου και θέλουν μπαλαμούτια

Σκύβεις λιγάκι προς τα μπρος και βλέπω τα βυζιά σου
Αχ και να στα πιπίλαγα μέχρι να παπαριάσουν

Ρόγα τη ρόγα να ρουφώ να πίνω άσπρο πάτο
κι εσύ να με παρακαλάς να πάω και πιο κάτω…

Να σου παιδεύω την κοιλιά να σου ρουφώ τ’ αφάλι
και να μουδιάζουν πάνω σου νύχια μέχρι κεφάλι

Να σου μαλάζω τα μεριά να πιάνω τις λαγόνες
Και να κυλάν στα μπούτια σου ποτάμια οι ορμόνες

Να σκύβω ύστερα -κι εκεί, στα μάτια μου αγνάντι
να βλέπω το μουνάκι σου να αστράφτει σα διαμάντι

Να βλέπω τα χειλάκια του να τρέχουν σαν τη βρύση
σα να θερμοπαρακαλούν κάποιος να τα φιλήσει

Να τα χωρίζω απαλά με γλώσσα και με στόμα
κι αυτά ν’ ανοιγοκλείνουνε να θέλουν κάτι ακόμα…

Να πιπιλάω με μαστοριά να γλύφω να δαγκώνω
κι όταν τα νιώθω έτοιμα το δάχτυλο να χώνω…

Και πάνω εκεί που ενώνονται στην όμορφη κορφή τους
να ξεπροβάλει αγέρωχη με θράσος η αδερφή τους

Και να γυρεύει μερτικό κι εκείνη απ’ το παιχνίδι
Κόσμημα ακατέργαστο που ‘χει σκληρύνει ήδη…

τότε το στόμα μου απαλά θα την περικυκλώσει
προσεκτικά , προσεκτικά για να μην την πληγώσει

Θα τη ρουφώ. Τα δάχτυλα θα βάζω μέσα έξω
Μ΄ αυτά που γράφω καύλωσα ώρα είναι να τον παίξω…

Η κακογαμημένη (15-σύλλαβα)

Τρέχουν από την καύλα μου -στα μπούτια- υγρά, ποτάμια
Τι να μου κάνει η πούτσα σου που είναι σαν τη μπάμια

Για να χορτάσει το μουνί θέλει ψωλή γεμάτη
κι απ’ τη η δικιά σου λείπουνε δυο δάχτυλα και κάτι…

Σου στήνομαι στα τέσσερα καίγομαι από τον πόθο
τη χώνεις μες στον κώλο μου μα… ίσα που τη νιώθω

Για να χορτάσει ο κώλος μου θέλει λιγάκι πλάτος
μα εσένα είναι ο πούτσος σου λιανός π’ ανάθεμάτος

Απ΄ τη βραδιά του γάμου μας είδα τη μαύρη τύχη
που βρήκα υποδεκάμετρο ενώ έψαχνα για πήχη

Ενώ άλλα υποσχόσουνα πως θα συμβούν στο στρώμα
Εγώ θυμάμαι να ρωτώ «μπήκε ή όχι ακόμα;»

Άσχημο πράμα το μουνί να ζει μες στην ορφάνια
να ψάχνει για παρηγοριά σε αγγούρια και ραπάνια

Θα φύγω, μια καλή ψωλή όπως τη θέλω να ΄βρω
Να ‘ναι μακριά να ΄ναι χοντρή κι ας είναι κι από μαύρο…

Γνωμικά (15-σύλλαβα)

Γυναίκα που στα χέρια της έχει πυκνά τις τρίχες
δεν τη χορταίνει την ψωλή να ‘ναι και δέκα πήχες

Γυναίκα με μικρά βυζιά που μοιάζει με αγόρι
αν τη γυρίσεις μπρούμυτα σφυρίζει σα βαπόρι

Γυναίκα που κρατά σφιχτά τα μπούτια της κλεισμένα
πάει να πει πως ψάχνεται για πούτσο απεγνωσμένα

Γυναίκα που όταν την κοιτάς το βλέμμα χαμηλώνει
ζυγιάζει την πραμάτεια σου κάτω απ’ το παντελόνι

Γυναίκα με κλειστό γιακά και με βυζιά μεγάλα
Το προτιμά το μπρούμυτα καλύτερα από τα’ άλλα

Και ένα παρακλητικό…

Όταν θα δεις ένα μουνί να ΄χει τα χείλια τ’ όξω
φώναξε για βοήθεια να ‘ρθω κι εγώ να σπρώξω

Εντυπώσεις από την πρώτη νύχτα του γάμου

-Έλα εδώ και πες μου κόρη
Είναι άντρας ή αγόρι;
Πρώτη νύχτα χθες του γάμου
να χαρώ ή συμφορά μου;

-Μάνα αυτός είναι λεβέντης
και της πούτσας του αφέντης
Δε σηκώνει μα και όχι
Τον αρπάζει σαν τη λόγχη

Και τον βγάζει έξω μάνα
κι είναι σα χοντρή μπανάνα
μόνο που έχει άλλο χρώμα
κι άλλη η γεύση του στο στόμα

Παναγιά μου, όταν τον είδα
είπα «πάει δεν έχω ελπίδα»
το κεφάλι να μπει μόνο
θα πεθάνω από τον πόνο

-Μπήκε κόρη; -Μπήκε μάνα
και μου φάνηκε αεροπλάνα
πως το σπίτι βομβαρδίζαν
τα δυο κωλομέρια τρίζαν

Πόνος μάνα μα και γλύκα
Βέλαζα σαν την κατσίκα
Κι όταν ήρθε κι από πίσω
Είπα πως θα ξεψυχήσω

-Α! Τον άτιμο, από πίσω;
-Έτσι, λέει, θα εκτιμήσω
πόσο νοιάζεται για μένα…
Τι να κάνω η παρθένα!

-Τώρα κόρη μου είσαι εντάξει;
-Μάνα ο κώλος μου έχει φράξει
δε μπορώ ούτε να χέσω
Θα μου πέσει αν δεν τον δέσω

-Τράβα κόρη μου στο σπίτι
Κι όταν έρθει, τον αλήτη,
Πες του να ΄ρθει απ΄τη μανούλα
(μπας και γαμηθώ στη ζούλα…)

Τράβα κόρη στο χωράφι

Τράβα κόρη στο χωράφι
Να μου φέρεις ένα παύλο*
Να μου φέρεις ένα παύλο
Τράβα την ευχή μου να ‘χεις

Διάλεξε τον κόρη να ΄χει
στην κορφή μεγάλη φούντα
στην κορφή μεγάλη φούντα
και χοντρή, χοντρή τη ράχη

Διάλεξε τον πιο μεγάλο
Να ΄χει κόρη λίγα φύλλα
Να ‘χει κόρη λίγα φύλλα
Να ‘ν’ χοντρός κι όταν τα βγάλω

Φέρ’ τον να τον ξεφλουδίσω
Να του βάλω βουτυράκι
Να του βάλω βουτυράκι
Και στον φούρνο να τον ψήσω

*παύλος είναι ο καρπός από το καλαμπόκι σε κάποιες περιοχές της Κρήτης

Τα χειλάκια σου τα ρούσα…

Σήκωσε το φουστάνι σου
να δω ανθό γλυκάνισου
του γλυκάνισου τη γλύκα
έχεις μάτια μου για προίκα

Ο ανθός σου δεν το ξέρει
μα όποιος τον κοιτά υποφέρει

Τράβηξε τα μαλλάκια σου
να δω τα δυο χειλάκια σου
τα χειλάκια σου τα ρούσα
θα στα δάγκωνα αν μπορούσα…

θα στ’ ανοίξω εγώ τα χείλη
γλύπτης θα γενώ και σμίλη



  
Δεν υπάρχουν πιο πρόστυχα !!!

Να ήταν ο πούτσος μου γκολτζής
και το μουνί σου τέρμα
να σου βαράω πέναλτι
να σε γεμίζω σπέρμα .

Του κώλου σου η τρύπα
αφού δεν έχει ζάχαρη
πως έχει τόση γλύκα;

Αν μεθύσεις και είσαι σκνίπα
έλα κάνε μου μια πίπα ,
αν καυλώσεις το μουνί σου
έλα σπίτι μου και στήσου
και αν σε τρώγει το κωλί σου
πάρ’ την πούτσα μου και ξύσου .


Η ψωλή μου σαν νυχτώνει σαν τον Batman σκαρφαλώνει
πάνω στις μοναχικές τις τρύπες έλα κάνε μου δύο πίπες.

Εφτά αγγουριά αγόρασα τα έξι για σαλάτα
το ένα για τον κώλο σου για να περνάς γαμάτα .

Όλο τον κόσμο γύρισα ανατολή και δύση
σαν το δικό σου το κωλί δεν έχω συναντήσει .

Γύρω- γύρω θάλασσα ο πούτσος μου νησάκι
θα προτιμήσεις τον πνιγμό ή ένα γαμησάκι ;

Στης ψωλής μου το κεφάλι πιάσανε πονοκέφαλοι
και καλύτερο Depon το στόμα σου λοιπόν .

Το Σάββατο επήγαμε θαλασσινή βαρκάδα
το πέος μου υψώθηκε πασχαλινή λαμπάδα
το έπιανες το έγλυφες με νάζι και με χάρη
και μαλακία μου παίζανε ακόμα και οι γλάροι .

Το στήθος σου υπέροχο και το κορμί σου φίδι
μα από το στριγκάκι σου κρέμεται ένα αρχίδι .




Καθόμαστε στον καναπέ εγώ χωρίς καπότα
τσιμπούκια μου έπαιρνες εσύ με αναμμένα φώτα
κι όταν τα φώτα σβήσανε σε πήρα από πίσω
καμιά 20αρια φορές και ακόμα να σε χύσω .

Σπανάκι εχθές μαγείρεψες
και έκατσα για μάσα
και εσύ μου τον τσιμπούκωνες
αργά χωρίς ανάσα
με σπέρμα πασαλείφτηκες
και είπες πως σου πάει
και θα ήθελες να σε πέρνα
εγώ και ο ΠΟΠΑΥ.

Πέθανε ο γάιδαρος μου
κι είναι προς όφελος μου
το μαλλί θα κάνω γούνα
και τ αρχίδια του κουδούνα
και την πούτσα του φλογέρα
να την παίζω όλη μέρα .

Από τον πόντο ήρθανε 40 πουτσαράδες
εσένα λέει ψάχνανε εδώ και 2 βδομάδες
μα εγώ δε σε ρουφιάνεψα γιατί είσαι φιλαράκι
αρκεί εσύ σε μένανε να στήσεις κωλαράκι .

Πρόσεχε λίγο τον καιρό γιατί θα φέρει γρίπες

το μόνο για να ζεσταθείς είναι να κάνεις πίπες .

Αγόρι μου η φάτσα σου έχει μεγάλη πλάκα
δωσ’ την μου της αποκριές να κάνω το μαλάκα .

Είσαι ένα σκιουράκι
με σφιχτό το κωλαράκι
όλη μέρα κάνεις πίπες
μες του δέντρου σου τις τρύπες
όλων των αντρών τα αρχίδια
τα περνάς για βελανίδια .




Στο ναυτικό υπηρέτησες και έγραψες ιστορία
για τον καλύτερο γαμιά καναν ψηφοφορία
πρωταθλητή σε βγάλανε σε ολόκληρο το στόλο
το μόνο σου ελάττωμα γαμούσες με τον κώλο .

Έχω δονητές για όλους και για διεστραμμένους κώλους
κι αν δεν έχεις να πληρώσεις έχω δονητές με δόσεις
κι αν δεν θέλεις ούτε δόσεις έχω πούτσα με ραβδώσεις .

Οδήγαγα στην Τσιμισκή και είδα δέκα μούνες
τα αρχίδια μου κοκκίνισαν και έγιναν παπαρούνες
και πρήστηκαν και γέμισαν σαράντα τόνους χύσι
και αμέσως ονειρεύτηκα ατελείωτο γαμήσι

Γεννήθηκα Παρασκευή τον κόσμο να ανασαίνω
και αν δεν στο χώσω Σάββατο την Κυριακή πεθαίνω.

Του μουνιού σου η κλειτορίδα έχει πιάσει πιτυρίδα
και ο πούτσος (μου) κάνει κόντρες σαν το νέο Head and Solders .

Ο πούτσος μου είναι ελαστικός σαν λάστιχο Pirelli
παίρνει την κατεύθυνση που το μουνί σου θέλει .

Θυμάσαι που σε γάμαγα ένα καλοκαιράκι
και πέρναγες τον πούτσο μου για παγωτό χωνάκι ;

Ανέβηκα στη βεράντα σου για να σε χαιρετήσω
και με μεγάλη έκπληξη σε είδα με 5 από πίσω
ευθύς εγώ βουβάθηκα δεν είπα ούτε λέξη
το παντελόνι έβγαλα και οι 5 έγιναν 6 .

Το βλέπεις εκείνο το βουνό που στέκει μια ακρίδα ?
Ο πούτσος μου στον κώλο σου διαβάζει εφημερίδα !

Μόνο του γέρου η ψωλή κάνει καλό γαμήσι
γιατί αργεί να σηκωθεί και αγανακτά να χύσει .

Την πούτσα μου την έχασα αργά εχθές το βράδυ
σε κανα στόμα θα μείνε ή σε μουνί πηγάδι
δεν την βρίσκω πουθενά τον κόσμο ψάχνω όλο
ρίξε αν θέλεις μια ματιά και στο δικό σου κώλο .

Πήρε η πούτσα μου φωτιά ζήτω ενισχύσεις
βάλε στον κώλο σου νερό και έλα να μου τη σβήσεις .

Τα μάτια σου είναι ο ουρανός και τα βυζιά σου τ άστρα
ο πούτσος μου βασιλικός και το μουνί σου γλάστρα

Φεγγάρι γιατί κρύφτηκες στα σύννεφα από πίσω
έβγα γαμώ την τύχη μου δε βλέπω να γαμήσω!!!

Μπροστά στα χείλη του μουνιού φιλάει ο πούτσος βάρδια
και όταν νυχτώσει για καλά βουτάει να πιάσει ψάρια

Θυμάσαι που σε πήδαγα επάνω στο περβάζι
και ήθελες ο πούτσος μου στο στόμα σου να αράζει ;

Αγάπη μου τα χείλια σου βελούδινες τουλίπες
φαντάζομαι θα κάνουνε τις πιο ωραίες πίπες




Ο κώλος σου καράβι οχηματαγωγό
φορτώνω το καυλί μου με σένα οδηγό
κι αν πέσει σε φουρτούνα δεν ανησυχώ
γιατί θα μου κουνιέσαι και θα την καταβρω

Σουσάμι είναι ο πούτσος μου
και το κωλί σου μέλι
έλα να τα ενώσουμε να κάνουμε παστέλι

Μουνάκι ζαχαρόμουνο τρυπίτσα χαϊδεμένη
μπαίνει η πούτσα γελαστή και βγαίνει δακρυσμένη

Το καυλί μου F-16
και τα αρχίδια μου Απάτσι
και τον κώλο σου το βραδύ
θα τον κάνω Βελιγράδι

Πέσε μουνί τα’ ανάσκελα κι εγώ να γονατίσω
να βγάλω τον καλόγερο να σε ξομολογήσω

Σε είδα χτες στον ύπνο μου με τάνγκα και ζαρτιέρες
και αν μου βγει το όνειρο θα σε γαμάω μέρες

Κάνω βάρη κάθε μέρα
για να σε γαμώ μ αέρα
θα στο βάζω θα στο χώνω
και τον κώλο σου θα οργώνω
θα σε σκίζω μεσ’ τον κάμπο
και θα με φωνάζεις RAMBO!

Αν ήμουν αστροναύτης θα ήσουνα η νασα.
Θα μου κανες μια πίπα χωρίς καμιά ανάσα?


Η πούτσα μου ειναι κοκκινη και στην κορφη σκισμενη
και κατω κατω τριχωτη σαν νυφη στολισμενη

Η πούτσα μου μικροφωνο τ αρχίδια μου ηχεια
τα βαλαμε στον κολο σου κι εγινε συναυλία


Γύρω-γύρω θάλασσα ο πουτσος μου νησάκι θα προτιμήσεις τον πνιγμό ή ένα γαμησακι ?!

Τα μάτια σου είναι ο ουρανός και τα βυζιά σου τ άστρα 

ο πουτσος μου βασιλικός και το μουνι σου γλάστρα !!!

(Το) γλυκό σου προσωπάκι 

(μου) ραγίζει την καρδιά 
(νι) κημενος απ’ αγάπη 
(σου) ζητώ παρηγοριά 
(θέλω) κάτι να σου πω όμως 
(τώρα) δεν μπορώ !!! 
(Διάβασε τις παρενθέσεις!)




Το όνομά ...................., ετών 55...
Και όλες μου τις γκόμενες τις παίρνω πέντε πέντε...!
Μα μια μέρα, όταν πήγαινα την πούτσα μου να βάλω,
τι λες εσύ να είδα εγώ σε ένα στενό πιο κάτω;
Μια ξανθιά γειτόνισσα γλυκιά και... παντρεμένη
Καθόταν στην ξαπλώστρα της βρεγμένη, καυλωμένη!
Μες την λιακάδα έψαχνε μια πούτσα τρυφερούδα
Και ΄γώ απο την καύλα μου πάνω μου κατουρούσα
Ο άντρας της έλειπε ,ήτανε στην δουλειά του
Και ΄θελα να του φρόντιδα την όμορφη μούνα του
Παράτησε την γκόμενα , εκεί, σκυφτή, στα τέσσερα
Και πήγα σστην γυναίκα του την κάυλα του την Τζέσικα!
Εκέινη εκεί με δέχτηκε με ανοιχτά ποδάρια
Και απ τα πόδια έτρεχαν τα χίσια .... υγρά ποτάμια!

Από το μπαλκόνι ανέβηκα έκπληξη να σ κάνω
μα είδα σένα ανάσκελα με 5 από πάνω...
ευθείς εγώ βουβάθηκα δεν είπα ούτε λέξη
το παντελόνι κατέβασα και οι 5 γίναν 6...

Συγνώμη που σ' αγάπησα και ακόμα σε προσμένω
δεν ήξερα ότι ήσουν τόσο μαλακισμένο

Κάποτε σε αγάπησα και κόλλησα μαζί σου
μα τώρα σε ξεπέρασα και άντε και γαμήσου.

Το καυλι μου σηκωμενο μεσ'τον κωλο σου χαμενο
Τα βυζια σου μαξιλαριακαι οι ρογες χαλιναρια

μεσα εξω ολη μερα ανοιξε η τρυπα πηρε αερα
σαν ανθος του Μαγιου σα τριανταφυλλο του καμπου

τριπατος σφιχτος μοιραιος,ειναι ο κολος σου τοσο ωραιος,
περπατας και κανεις τρακεςμα ειναι τα βυζια σου πλακες!

Εξω απο την πορτα σου σου περνω και μου παιζεις το ζωγράφο
κι αν δεν γυρισεις να σε δω στα αρχιδια μου σε γραφω!!!

Αν είναι η αγάπη αμαρτία,τότε η πίπα είναι θεία κοινωνία!
Το πήδημα το νέκταρ των θεών,και ο πούτσος μου η ανάσταση νεκρών!

Έχω δυο λόγια να σου πω απ' την ψυχή βγαλμένα
ο κώλος σου μου άναψε τρελά απωθημένα!
Δεν ξέρω τι να πω δε μένει άλλη λύση.
Τον κώλο σου ετοίμασε για ένα τρελό γαμήσι

Κινέζα μου την έπεσε από την China Town
μα ο πούτσος μου καρφώθηκε γερά στο limit down.
Δε σε γαμώ ξενέρωτη πουτάνα σχιστομάτα
μόνο να χύσω θάθελα την κίτρινη σου μάπα

Ο Μανωλιός στ' αμπέλι του έσκαβε μια λάκκα,
κι η μάνα του, του φώναξε τι κλάνεις ρε μαλάκα!
***
Τον Μανωλιό τον πήρανε σ' ένα καράβι μούτσο,
και βγήκε ένα σκυλόψαρο και του 'φαγε τον πούτσο!
***
Ο Μανωλιός στο σπίτι του έκοβε κάτι αντίδια
και να σου ένα κολόφιδο, τον τσίμπισε στ' αρχίδια!

Θυμάσαι που σε πήδαγα πίσω από μία βρύση
τον έβαζα, τον έβγαζα, δεν έλεγε να χύσει.

Και συ τότε τον άρπαξες τον έβαλες στο στόμα
τ' αρχίδια μου πρηστήκανε μα που να χύσω ακόμα.

Σε τράβηξα και έπεσες σε πλάκωσα από κάτω
και σου τον έχωσα βαθειά στης τρύπας σου τον πάτο.

Εκεί που σε ξεμούνιαζα πάτησα ένα σβώλο
τραβήχτηκα, στον έχωσα στον όμορφο σου κώλο.

Τότε με καύλωσες πολύ σε γάμαγα στα ίσια
και σε κεντράρισα καλά να φας όλα τα χύσια.

Να τον προσεχεις τον καιρο,γιατι θα φερει γριπες 
και η μονη αντιβιωση ειναι να κανεις πιπες!

Σε είδα στο ποδήλατο γελούσες όλο τρέλα
μα αργότερα κατάλαβα πως έλειπε η σέλα
*
Πάστες, τούρτες, κουκουμπίνια
θα σου στείλω αυτό το μήνα
τον παράλλο αρχιδάκια
και μαζί σοκολατάκια
να τα φας να γλυκαθείς
και να πας να γαμηθείς
*
Είναι βαρύς σαν το πονόδοντο ο πόνος της αγάπης
μα είναι πιο επώδυνο να σε γαμά αράπης
*

Πήγα εχθές στην Αίγυπτο και άμα σου πω τι είδα
να σε γαμούν οι Φαραώ μέσα στην πυραμίδα
*
Όταν ζεσταίνει ο καιρός και ανθούν οι μελιτζάνες
τ' αρχίδια μου στον κώλο σου χτυπάνε σαν καμπάνες
*
Πήρε η πούτσα μου φωτιά ζητάω ενισχύσεις
βάλε νερό στον κώλο σου και έλα να μου τη σβήσεις
*

2 δακτυλα σου εβαλα στου κωλου σου την τρυπα 

μα εσυ ζητουσες το καβλι να νιωσεις λιγο γλυκα



Να μουνα αχ τι να μουνα
δανδελα απ το βρακι σου
και να σκυβα και να βλεπα
την τρυπα απ το μουνι σου

Μαύρη μαυρίλα πλάκωσε,
μαύρη σαν καλιακούδα
και ο πούτσος μου στον κόλο σου
χορεύει σαν αρκούδα....

Το αεροπλανο εφευγε, την εχανα την πτηση, 
μα σε σκισα αλλες 3 φορες μ'ατσαλινη τη στυση. 
και την κωλαρα σου 'κανα να κολυμπαει στο χυσι!!!

Το μουνι σου φλογες βγαζει
λες να ειναι πετρογκαζι;

Τα χείλη σου είναι ουρανός, τα' αρχίδια μου είναι τα' άστρα
ο πούτσος μου βασιλικός και ο κώλος σου η γλάστρα

Τα μουνόχειλά σου άνοιξαν σαν πεινασμένα μύδια
και θέλανε αχόρταγα να φάνε και τ' αρχίδια

Την πουτσα μου την ηθελες στον κωλο σου να μεινει
μα γλυστρισε και ξεφυγε γιατι ειχες βαζελινη.

Δεν αντεξες και εκλαψες βαθια μεσ'την οδυνη
να τρωει η μανα το καβλι της κορης να μη δινει

Ηθελα να σ'αντάμωνα μια νύχτα με φεγγάρι,
να σου ξεσκίσω το μουνί με σκέρτσο και με χάρη.
κι όταν σε πάρουν τα ζουμιά και γίνεις μεσ το χύσι
την πούτσα μου να καρτεράς να σε ξαναγαμήσει

Οταν ξυριζεις το μουνι και το αρωματιζεις,
τον πουτσο μου κανεις σκληρο τα αρχιδια μου τα πρηζεις.
να σε γαμησω λαχταρω με ολη μου την καβλα
να μπω να βγω να μπω να βγω και να με κανεις λαβρα
ο πατος σου ο ομορφος ανοιγει σα μαρμαγκα
τον πουτσο μου πιανει σφιχτα και τον φωναζει μαγκα

Ο πουτσος εσηκωθηκε μια νυχτα θυμωμενος
βαρβατος ,ολοκοκκινος,κεφατος, καβλωμενος
και μια μανιερα σηκωσε και στο μουνι γυριζει
και τετοια λογια τ'αρχινα, τετοια το φοβεριζει.
"Μουνι τρελλο , μουνι σκιστο, εγω θα σε γαμησω
κι αν ειν'στενη η τρυπα σου , εγω θα τηνε σκισω."

Θα'θελα να'ναι ο πουτσος μου ωσαν του γαϊδαρου
να του τον χωσω να κρυφτει
και αναθεμα και αν σχιστει
ο κωλος του κουμπαρου.

Παραδωσιακα κυπριακα τσιαττιστα (κατι σαν τις κρητικες μαντιναδες) σε ελευθερη μεταφραση.


Εχθές καθώς κοιμόμουνα απάνω στο κρεβάτσι είδα μέσα σε όνειρο τη βούλα τη βαβάτση.
με κοίταγε μου γέλαγε μου έκλεινε το μάτι, τον κώλο της μου κούναγε ήταν πολύ βαρβάτη.
με κέφι μπρίο και χαρά της λέω βούλα έλα, ανέβα στην ψωλάρα μου να κάνεις κούνια μπέλα.
μ' αυτή δεν υπολόγισε την επικεφαλίδα και αντί να σκίσω το μουνί σκίζω κωλοτρυπίδα.
<<τύρανε στην κωλάρα μου ο πούτσος σου πεσκέσι, ούτε να κλάσει θα μπορεί μα ούτε και να χέσει>>.
μ' αυτά τα λόγια ξύπνησα χυμένος όπως πάντα, την τσόντα της κατέβασα και θα τη βλέπω τζάμπα!
Να σαι καλά βουλάρα μου να μας καβλώνεις πάντα, τώρα που στη χώρα μας γαμήθηκαν τα πάντα...

Μωρή τρελή, μωρή ζουρλή, χίλιες φορές στο είπα,
να μη μασάς σαν πρόβατο όταν μου παίρνεις πίπα.
Αυτό δεν είναι παγωτό είναι μια σούπερ πούτσα
κι εσύ όλο μπερδεύεσαι και φτύνεις τα κουκούτσα!

Αμέσως εγώ δέχτηκα αυτή την συμφωνία
έκλεισα το τηλέφωνο και 'παιξα μαλακία.
Να που η ώρα έφτασε και έσκασες με την άλλη
και το μυαλό σας είχατε στο κάτω μου κεφάλι.
βγαλατε τις φουστίτσες σας γύρισατε τον κώλο
στα τέσσερα στηθήκατε για να τον φάτε όλο.
Σις γάμαγα στο πάτωμα κουζίνα στην γωνία
ολόκληρη η γειτονιά τραβούσε μαλακία.
Οι γκόμενες τα χάσανε δεν ξέρουν τι να κάνουν
τα κώλια τους τα ξέσκισα κι από τις πάντες κλάνουν.

Ξέκωλο ησουν μια ζωή και ξέκωλο θα μείνεις
εκτός αν αναβαθμιστείς και πουτανάκι γίνεις

ήθελα να σ'αντάμωνα μια νύχτα με φεγγάρι,
να σου ξεσκίσω το μουνί με σκέρτσο και με χάρη.

Είπε ο κώλος του μουνιού,να παν να ξυριστούνε,
γιατί θα έρθει η ψωλή,να την καλοδεχτούνε.....

Θα θελα να 'χα δυο ψωλές, στου έρωτα την πάλη,
οταν θα ξεψυχά η μια, να συνεχίζει η άλλη...

ειναι ωραία να γαμας νυχτα χωρις φεγγάρι
γιατί δεν πρόκειται κανείς χαμπάρι να σε πάρει

Αιγύπτιοι βρήκαν τον τροχό, Κινέζοι την πυξίδα,
μα Έλληνες γαμήσανε πρώτοι κωλοτρυπίδα !!!

κατα το αρθρο 11 της κωλομουναριας, 

της γαμικης ενωσεως και της κωλομπαριας, 
καταδικαζω το μουνι τον πουτσο αθωωνω, 
τον κωλο βγαζω νικητη και τονε στεφανωνω

Πάρε το άσπρο άλογο και έλα στην αυλή μου 

να δεις τι κάνει σήμερα η τρομερή ψωλή μου

Δε με λυπηθηκες μωρη? σου γλυφα το γλωσιδι..
ηταν αναγκη ο πατος σου να αρχισει το κλανιδι?

Στο κεντρο επιασε βροχη στην Τριανδρια μπορα
εσεις γαμησι θελετε μα δεν αδειαζω τωρα

ο πουτσος μου ειναι ναυτικος κι η μουνα σου πυξιδα
που παντα με καθοδηγει μες την κωλοτρυπιδα

Απ' τη Καβαλα έρχομαι και πάω για το Βόλο,
γαμώ τη θειά σου απ' το μουνί και 'σένα απ' τον κώλο

Να ζήσεις καυλιάρη και χρόνια πολλά, 

μεγάλος να γίνεις με αρχίδια βαριά,
πρωκτούς να ξεσκίζεις μουνιά να γαμάς, 

και όλοι να λένε να ένας γαμιάς.

Ο Γιάννης και η Όλγα
Χθες το βράδυ η Όλγα έτρωγε ψωλή
κι απ' το πολύ το χύσιμο εβούλωσε τ' αυτί!
Και το αυτί σαν βούλωσε και δεν μπορούσε να ακούσει άλλο
τότε δυνατά εφώναξε: "Γιάνναρε σπρώξε κι άλλο!"

Κι ο Γιάννης σαν την άκουσε δεν της χάλασε χατήρι
κι έβαλε ευθύς εμπρός το μικρό του ποτιστήρι.
Ώρες πολλές πολλές περάσανε κι ο Γιάννης δεν κάβλωνε άλλο
κι η Όλγα τότε του είπε: "Άστο, τσιμπούκι θα σου πάρω!"

"Πάρε μου τσιμπούκι καυλιάρα γκομενάρα
και γύρνα κι από δω να σου γλύψω τη κωλάρα."
"Τι λες γαμιά μου που δεν έχεις χάρισμα μεγάλο;
Με βουλωμένο το αυτί δεν ακούω άλλο."

"Δεν με νοιάζει αν ακούς ξεσκισμένο μου Ολγάκι
πίπα πάρε μου μωρή για να σηκώσεις το καυλάκι."
Αχ, τι ωραία που το γλύφεις άτακτη πουτάνα
θα 'θελα τώρα να σου γαμήσω και τη μάνα."

"Γιάννη αυτό το άκουσα παλιοπουστράκι
γι' αυτό σ' αφήνω άχρηστε και πάω στον Κωστάκη!"
Και η Όλγα τότε ευθύς επήγε στον Κωστάκη
και με τα χείλη του 'κανε ωραίο τσιμπουκάκι

Κι ο Κώτσος την ψώλα του στο κώλο την σκαρώνει
και η Όλγα όλο φώναζε: "Κώτσο, Κώτσο μου πατώνει;"
Κι ο Κώστας τώρα πάτωσε σ'ένα βάθος μεγάλο,
βαθύ όσο το πέλαγος μα η Όλγα ήθελε κι άλλο.

Τον Γιάννη τον παράτησε η Όλγα η παρδάλω
κι από τον Κώστα έπινε τον ψώλο τον μεγάλο.
Ο Κώστας όμως ο ψωλαράς αργούσε να την χύσει
και στο μουνί της Όλγας μας ο πόνος είχε αρχίσει.

Ηταν πρωί και βράδιασε κι αυτός την εγαμούσε
και εκείνη από τον πόνο της τον κώλο της κουνούσε.
Μα ήρθε ώρα ιερή το χύσι να σκορπίσει
και στης Ολγας το μουνί το πάρτι είχε αρχίσει.

Θα τέλειωναν ταυτόχρονα όπως όλα δείχναν
μα απο τα χύσια της ψωλήςκαι οι δυο τους επνιγήκαν
Εδώ όμως τελειώνει ετούτο το love story
και της πουτάνας το μουνί άλλος το ξεχυλώνει!
 
ΚΑΤΩ ΑΠ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ
ΣΕ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΚΛΑΙΩ
ΜΕΤΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΟΜΑΙ
ΒΡΕ ΔΕ ΓΑΜΙΕΣΑΙ ΛΕΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου