Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

Συμπτώματα ηλικίας

Συμπτώματα ηλικίας

Τρεις ηλικιωμένοι συζητούν για τα προβλήματα των γηρατειών. Λέει ο πρώτος:
-Μου είπε χθες η εγγονή μου να της διαβάσω ένα παραμύθι και δεν μπορούσα να διαβάσω τα γράμματα με τίποτα.
Εγώ που έβλεπα μύγα στα μέτρα! Έβαλα γυαλιά, μετακίνησα το βιβλίο αλλά τίποτα. Δε βλέπω ρε παιδιά, δε βλέπω...
-Εγώ πάλι, λέει ο δεύτερος, πήγα σε ένα φίλο μου, που δεν έχει ασανσέρ, επίσκεψη. Για να ανέβω στον πρώτο όροφο, τα έφτυσα.
Εγώ που έκανα τον Μαραθώνιο για ζέσταμα. Δεν αντέχω ρε παιδιά, δεν αντέχω...
-Εγώ να δείτε τι παθαίνω, λέει ο τρίτος. Χτες που είχε έρθει η Σβετλάνα να καθαρίσει, την στρίμωξα σε μια γωνιά και πάνω που
ετοιμαζόμουν να ... καταλαβαίνετε τι, μου λέει: "Σιγά κύριος Κώστας, τέταρτη φορά σήμερα...;"
Ξεχνάω ρε παιδιά, ξεχνάω...!

TAXIDIOTHS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου