Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

ΤΟ ΚΟΛΛΥΡΙΟ

Σ` ένα φαρμακείο πιάνει δουλειά ένας νεαρός. Μετά την πρώτη διανυκτέρευση ο φαρμακοποιός τον ρωτά πως πήγε η δουλειά;
- Ήρθαν πελάτες χθες το βράδυ;
- Ναι. Ήρθε μια κυρία που την πονούσε πολύ το κεφάλι της.
- Εσύ, τι έκανες παιδί μου;
- Της έδωσα ένα πακέτο ασπιρίνες!
- Μπράβο σου!
- Μετά ήρθε ένας κύριος με έντονους πόνους στη μέση του.
- Εσύ, τι έκανες παιδί μου;
- Του έδωσα ένα έμπλαστρο!
- Μπράβο παιδί μου, θα γίνεις πολύ καλός φαρμακοποιός!
- Κατά τις 3 η ώρα ήρθε μια πανέμορφη γυναίκα. Ήταν ψηλή, ξανθιά και φορούσε μια γούνα. Τη βγάζει και μένει ολόγυμνη μπροστά μου.
Με πλησιάζει και μου ψιθυρίζει στο αυτί:
- Έχω ένα μήνα να δω άνδρα, αγόρι μου!
- Αμάν αμάν... και εσύ, εσύ τι έκανες παιδί μου; ρωτά γεμάτος αγωνία ο φαρμακοποιός.
- Της έδωσα κολλύριο!

TAXIDIOTHS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου