Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Η φετινή σοδειά


Η  φετινή σοδειά




Αποφασίζει ένα βράδυ ο Χριστός να επισκεφτεί τα Ζωνιανά.
Χτυπάει τη πόρτα ενός σπιτιού & του ανοίγουν.
- Καλώς τονε τον Σύντεκνο! Κάτσε να ξεκουραστείς!
- Μα ξέρετε εγώ είμαι ο.....
- Έπαε πρώτα καθόμαστε & μετά συστηνόμαστε!
Τι να κάνει ο Χριστός, κάθεται.
- Βάλε μπρε συ Μαρία πράμα να φάμε!
- Μα ξέρετε εγώ είμαι ο.....
- Έπαε πρώτα τρώμε & μετά συστηνόμαστε!
Τι να κάνει ο Χριστός, τρώει.
- Φέρε μπρε συ Μαρία τη ρακί να πιούμε μια, εδά που ΄ρθε ο ξένος!
- Μα ξέρετε εγώ είμαι ο.....
- Έπαε πρώτα πίνουμε & μετά συστηνόμαστε!
Τι να κάνει ο Χριστός, αρχίζει να κατεβάζει τις ρακές.
- Φέρε μπρε συ Μαρία τη νέα σοδειά να την δοκιμάσουμε!
- Μα ξέρετε εγώ είμαι ο.....
- Έπαε πρώτα καπνίζουμε & μετά συστηνόμαστε!
Τι να κάνει ο Χριστός, κατεβάζει δυο τζούρες.
- Κι εδά λέγε ωρέ Σύντεκνε, ποιός είσαι του λόγου σου?
- Είμαι ο Ιησούς Χριστός!
- Στο ‘πα Μαρία, οτι η φετινή σοδειά είναι άλλο πράμα!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου