Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Δεν μπορώ να θυμηθώ

Πηγαίνοντας για το γεύμα μου στο πάρκο σήμερα, είδα μια γιαγιά δίπλα σε ένα παγκάκι να κλαίει με λυγμούς. Σταμάτησα και τη ρώτησα τι συμβαίνει. Αυτή μου λέει : - Έχω έναν σύζυγο που είναι 22 χρονών στο σπίτι μου. Κάθε πρωί μου κάνει παθιασμένο έρωτα και μετά μου φτιάχνει πρωινό με κέικ, αυγά με λουκάνικα, μαρμελάδες, φρεσκοστιμένους χυμούς και καφέ. - Καλά, και γιατί κλαις γιαγιά; την ρωτάω Και συνεχίζει η γιαγιά : - Το μεσημέρι, μου φτιάχνει ζεστή σούπα και τα αγαπημένα μου γλυκά και μετά μου κάνει έρωτα όλο το απόγευμα. - Και γιατί κλαις τότε; την ξαναρωτάω Συνεχίζει η γιαγιά : - Για δείπνο μου φτιάχνει γκουρμέ πιάτα που τα συνοδεύει με εκλεκτό κρασί και τα αγαπημένα μου γλυκά και μετά μου κάνει έρωτα μέχρι τις 2 τα χαράματα! - Και γιατί πανάθεμα σε κλαίς; την ρωτάω εκνευρισμένος - Γιατί δεν μπορώ να θυμηθώ που είναι το σπίτι μου...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου