Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018

Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ


  Î£Ï‡ÎµÏ„ική εικόνα
 Ο υφυπουργός επισκέπτεται την σεισμοπαθή περιοχή. Μαζί του οι παρατρεχάμενοι, τα κομματόσκυλα και οι δημοσιογράφοι να καταγράφουν την κάθε του κίνηση. Αυτός μιλάει με τους σεισμοπαθείς, ρωτά για τις ζημιές, υπόσχεται ενισχύσεις. Κάποια στιγμή απευθύνεται σ’ έναν παθόντα:
-Εσύ, φίλε μου, τι ζημιά έπαθες;
-Εμένα, κύριε υφυπουργέ μου, γκρεμίστηκε το σπίτι μου. Τίποτα δεν έμεινε όρθιο.
-Γράψε για τον κύριο ένα δάνειο δέκα εκατομμυρίων, λέει στο γραμματέα του ο υφυπουργός, προκαλώντας αίσθηση σ’ όσους το ακούν. Το κλιμάκιο προχωρεί παρακάτω.
-Εμένα, κύριε υφυπουργέ, απαντάει ένας άλλος στην ίδια ερώτηση, μου γκρεμίστηκε ο μαντρότοιχος.
-Γράψε για τον κύριο ένα δάνειο πέντε εκατομμυρίων, ξανάλεει στο γραμματέα του ο υφυπουργός και προχωρούν παρακάτω. Εκεί συναντούν έναν άνθρωπο ξαπλωμένο σε φορείο, προφανώς τραυματισμένο.
-Εσύ, τι έπαθες, αγαπητέ μου, ρωτάει ο υφυπουργός.
-Εμένα, κύριε υφυπουργέ, λέει ο άνθρωπος με χαμηλή φωνή, έπεσε πάνω μου ένας τοίχος και κόπηκαν τ’ αρχίδια μου.
-Φοβερό!, αναφωνεί ο υφυπουργός. Γραμματέα, γράψε τον κύριο για είκοσι εκατομμύρια.
-Μα, κύριε υφυπουργέ, επιμένει χαμηλόφωνα ο άνθρωπος, δε χρειάζομαι χρήματα.
-Δεν έχει σημασία, επιμένει κι ο υφυπουργός. Γραμματέα, σημείωσες τον κύριο;
-Κύριε υφυπουργέ, ξανάλεει ο άνθρωπος, μήπως δεν κατάλαβες; Σου λέω ότι εμένα μου κόπηκαν τ’ αρχίδια. Τι να το κάνω το δάνειο;
-Άσε με να κάνω τη δουλειά μου, λέει σιγά κι ο υφυπουργός. Έτσι κι αλλιώς, κι αυτοί που περιμένουν δάνειο, τ’ αρχίδια τους θα πάρουν!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου