Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Ο λοχαγός ο αλεξιπτωτιστής … και η μάνα του !



Ετοιμάζονται οι αλεξιπτωτιστές, για την πρώτη τους πτώση…πηδάνε όλοι και μένει τρεμάμενος ο τελευταίος σε μία γωνία.
Οπότε του λέει ο λοχαγός :
- Άντε, πήδα !
- Δεν πηδάω…
- Πήδα τώρα !
- Δεν πηδάω κύριε λοχαγέ…
- Μπα ; Και γιατί ;
- Είδε όνειρο η μανούλα μου…
- Τι όνειρο ;
- Ότι δεν θ’ ανοίξει το αλεξίπτωτο…
- Έλα ρε που πιστεύεις στα όνειρα, πήδα!
- Της μανούλας μου, βγαίνουν…
- Μ’ έπρηξες, με το δικό μου το αλεξίπτωτο πηδάς ;

- Βεβαίως κύριε λοχαγέ γιατί η μανούλα μου το δικό μου αλεξίπτωτο είδε πως δεν άνοιγε.
Πηδάει λοιπόν ο φαντάρος και το αλεξίπτωτο ανοίγει κανονικά.
Όπως κατέβαινε σιγά σιγά, βλέπει να φεύγει βολίδα προς τα κάτω ο λοχαγός με κλειστό το αλεξίπτωτο…
“Εεε, γ@μώ τη μάνα σουουουουουου γ@μώωωωω …”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου