Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΙΤΣΑΣ

Αυτός:-Θα παραγγείλω πίτσα.Θέλεις κάτι να σου παραγγείλω; Αυτή:-Όχι. Αυτός:-OΚ. Αυτή:-Ή άραγε να παραγγείλω; Αυτός:-Τι να σου παραγγείλω;… Αυτή:-Δεν ξέρω. Αυτός:-Τι δεν ξέρεις; Αν θέλεις κάτι; Αυτή:-Ναι. Αυτός:-Πεινάς; Αυτή:-Δεν έχω ιδέα,μπορεί κάπως.. Αυτός:-Τι σημαίνει κάπως; Αυτή:-Σημαίνει ότι δεν είμαι σίγουρη. Αυτός:-Εγώ όταν πεινάσω το καταλαβαίνω. Αυτή:-Μπορεί να πεινάσω μετά. Αυτός:-Τότε να σου παραγγείλω κάτι. Αυτή:-Και αν δεν πεινάσω; Αυτός:-Τότε μην το φάς. Αυτή:-Μα θα είναι σπατάλη. Αυτός:-Το φυλάς για αύριο. Αυτή:-Και αν δεν έχω όρεξη αύριο για πίτσα; Αυτός:-Η πίτσα τρώγεται πάντα. Αυτή:-Εγώ δεν την τρώω πάντα. Αυτός:-Τότε διάλεξε κάτι άλλο. Αυτή:-Δεν έχω όρεξη για κάτι άλλο τώρα. Αυτός:-Τότε πίτσα. Αυτή:-Όχι. Αυτός:-Επομένως τίποτε. Αυτή:-Αχ! Δεν ξέρω! Αυτός:-Με έχεις τρελλάνει! Αυτή:-Γιατί δεν παραγγέλεις για σένα; Αυτός:-Οπως νομίζεις. Αυτή:-Αλλά πάρε την πίτσα με τα αλλαντικά. Αυτός:-Μα δεν μου αρέσουν τα αλλαντικά. Αυτή:-Εμένα όμως μου αρέσουν. Αυτός:-Νομίζω είπες να παραγγείλω για μένα! Αυτή:-Αυτό να κάνεις. Αυτός:-Και γιατί τότε με αλλαντικά; Αυτή:-Στην περίπτωση που θα πεινάσω όταν έρθει το φαγητό σου. Αυτός:-Ε και; Αυτή:-Νομίζεις ότι θα φάω κάτι που δεν μου αρέσει; Αυτός:-Γιατί να φάς εσύ; Αυτή:-Και γιατί όχι; Αυτός:-Μιά στιγμή! Θα παραγγείλω εγώ για ΜΕΝΑ,κάτι που να μπορείς να φάς ΕΣΥ,ΑΝ πεινάσεις; Αυτή:-Ακριβώς. Αυτός:-Και τι θα φάω εγώ παρακαλώ; Αυτή:-Μα σου είπα,μπορεί να μην πεινάσω! xD Σημείωση:Το διεθνές δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων τον απάλλαξε από την κατηγορία της δολοφονίας εν βρασμώ ψυχής και του αναγνώρισε το δικαίωμα της αυτοάμυνας..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου