Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Εν αρχή ήν το ΧΑΟΣ!

Πεθαίνουν τρεις επαγγελματίες στην Ελλάδα. Πάνε στον Άγιο Πέτρο. Ουρά κακό, χαμός.
- Ε εσείς οι τρεις απο την Ελλάδα, για περάστε μπροστά! τους φωνάζει Εκείνος...
-Μάλιστα Αγιε...του λένε και οι τρεις.
- Επειδή ήρθατε απο την Ελλάδα και περνάτε σκληρές ημέρες εκεί κάτω, αν και είστε και οι τρεις για την Κόλαση,
θα δώσω μια ευκαιρία σε έναν απο εσάς να πάει ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ!
- Σ ευχαριστούμε Άγιε Πατέρα, του λένε ...
- Λοιπόν, είναι απλά τα πράγματα: ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΘΑ ΠΑΕΙ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ!
- Α! Εγώ θα πάω, φώναξε ο χειρουργός! Εγώ κάνω το αρχαιότερο επάγγελμα. Ο Θεός δεν έκοψε το πλευρό του Αδάμ
για να δημιουργήσει την Εύα;
- χα, χα, είπε ο δεύτερος. Δε νομίζω! Εγώ κάνω το αρχαιότερο επάγγελμα. Είμαι ηλεκτρολόγος.
Ο Θεός δεν δημιούργησε πρώτα το φώς;
- Αγαπητοί μου, είπε ο τρίτος. Μη ψάχνετε άδικα. Εγώ κάνω το αρχαιότερο επάγγελμα στον κόσμο!
Είμαι...
.ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ και όπως όλοι ξέρουν: Εν αρχή ήν το ΧΑΟΣ!

TAXIDIOTHS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου