Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Κι εγώ....


Κι εγώ....


Ήταν μια παντρεμένη γυναίκα που είχε τρεις εραστές...
Μπαίνει ο 1ος μέσα, το κάνουν και ξαφνικά χτυπάει η πόρτα.
- Ωχ, ο άντρας μου, λέει αυτή. Κρύψου, κρύψου στο μπάνιο!
Ανοίγει την πόρτα και μπαίνει ο 2ος εραστής της. Το κάνουν και χτυπάει πάλι η πόρτα.
- Ωχ, ο άντρας μου, λέει πάλι. Κρύψου, κρύψου στη ντουλάπα!
Ανοίγει και μπαίνει ο 3ος.
Ενώ το κάνουν, ξαναχτυπάει η πόρτα.
- Ωχ, ο άντρας μου, λέει ξανά και τον βγάζει στο μπαλκόνι!
Ανοίγει, και πράγματι, αυτή τη φόρα ήταν ο άντρας της!
Κουρασμένος όπως ήταν, μπαίνει για μπάνιο, βλέπει τον 1ο εραστή και τον ρωτάει:
- Ποιος είσαι εσύ και τι κάνεις εδώ;
- Είμαι ο υδραυλικός και ήρθα να φτιάξω τη βρύση.
- Την έφτιαξες;
- Ναι.
- Τι σου χρωστάω;
- 50 ευρώ.
- Πάρτα. Ευχαριστώ.
Κάνει το μπάνιο του και πάει στη ντουλάπα να πάρει τα ρούχα του. Έτσι βλέπει και τον 2ο εραστή.
- Ποιος είσαι εσύ και τι κάνεις εδώ;
- Είμαι ο ηλεκτρολόγος και φτιάχνω κάτι καλώδια που ήταν πίσω απ' τη ντουλάπα.
- Τα έφτιαξες;
- Ναι.
- Τι σου χρωστάω;
- 50 ευρώ.
- Πάρτα. Ευχαριστώ.
Στο μεταξύ ο 3ος έβλεπε από το παράθυρο, χωρίς να ακούει...
Τρελαμένος με αυτά που έβλεπε, χτυπάει το τζάμι και λέει:
- Ε, φίλε!! Κι εγώ πήδηξα!!!

TAXIDIOTHS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου