Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

ΕΤΣΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ....ΑΤΥΧΗΜΑ

ΕΤΣΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ....ΑΤΥΧΗΜΑ

Μια ωραία πρωία Κυριακής, παρουσιάζεται στο Κέντρο Πρώτων βοηθειών ένα ζευγάρι .
Η γυναίκα είχε έγκαυμα στην πλάτη και ελαφρά διάσειση με κρανιακές κακώσεις ( καρούμπαλα ) ενώ ο άντρας
είχε θλαστικό ελαφρώς αιμορραγούν εξωτερικό τραύμα στο πέος.
Στην ερώτηση του γιατρού πώς στην ευχή έγινε το περιστατικό, με πολλή προσπάθεια μεταξύ πόνου,
γέλιου και ντροπής, ο άντρας διηγείται:
“-Γιατρέ μου, μετά από μιά θυελλώδη βραδυά έντονης ερωτικής συνομιλίας με την γυναίκα μου και αφού είχε ξημερώσει
για τα καλά, αποφασίσαμε να σηκωθούμε, γυμνοί όπως είμασταν, για να πάρουμε πρωινό πριν μείνουμε κι' άλλο στο κρεβάτι, καταλαβαίνετε...
Προθυμοποιήθηκα εγώ να ετοιμάσω την ομελέττα, μέσα από πολλά πειράγματα και αστεισμούς μεταξύ μας, μιά και είμασταν και οι δυό ακόμη
“ορεξάτοι”. Και είχα ακόμα στύση ο αφιλότιμος...
Ενώ είχα χτυπήσει και ρίξει τα αυγά στο τηγάνι, μού 'ρθε μιά “πρωτότυπη” σκέψη στο μυαλό και ζήτησα
-έεε... χμ... από την γυναίκα μου, όσο τηγάνιζα, να “φιλήσει” – ξέρετε τώρα – τον κύριο που δεν εννοούσε να “κάτσει κάτω”...
Πράγματι, γονατίζει μπροστά μου η γυναίκα μου, προκειμένου να πράξει το ζητηθέν...
Αλλά, δεν μού' φτανε του ηλίθιου το τι γινόταν εκείνη την στιγμή, θέλησα επιπροσθέτως να της κάνω και επίδειξη
των μαγειρικών μου ικανοτήτων και δεξιοτεχνίας, με το να κάνω ένα εντυπωσιακό γύρισμα της ομελέττας στον αέρα, σαν επαγγελματίας σεφ...
...Τί τό ΄θελα; Τη στιγμή που τίναζα το τηγάνι προς τα πάνω, με κατέκλυσε ένα κύμα ηδονής και, όπως ήταν φυσικό,
αντανακλαστικά το χέρι μου έκανε ακούσια κίνηση... με αποτέλεσμα, να φύγει η ομελέττα κάνοντας δυό γύρους στον αέρα
και να προσγειωθεί όχι στο τηγάνι - αλλά στην γυμνή πλάτη της γυναίκας μου ( και έτσι εξηγείται το έγκαυμα στην πλάτη της ),
η οποία από τον έντονο πόνο του καψίματος– αντανακλαστικά και αυτή – μου δάγκωσε δυνατά το πέος ( και έτσι εξηγείται η ζημιά εκεί ),
που με πόνεσε τόσο πολύ, ώστε ασυναίσθητα κατέβασα το χέρι μου προς την περιοχή των γεννητικών μου οργάνων δυνατά και γρήγορα,
μόνο που, αφ' ενός μεν εγώ κρατούσα γερά το τηγάνι, το δε κεφάλι της γυναίκας μου ήταν ανάμεσα στα σκέλια μου...
και έτσι εξηγούνται οι κρανιακές κακώσεις και η διάσειση...”



TAXIDIOTHS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου