Κυριακή 16 Μαΐου 2010

οι άνδρες ,λένε ψέμματα ,αλλά εκ λόγων ... αξιοπρέπειας!

οι άνδρες ,λένε ψέμματα ,αλλά εκ λόγων ... αξιοπρέπειας!


Ενός ξυλοκόπου ,εκεί που πελεκά ξύλα στην όχθη ενός ποταμού,του ξεφεύγει το τσεκούρι και πέφτει στον ποταμό.
Κάθεται στην όχθη και κλαίει, γιατί είναι φτωχός και χωρίς το τσεκούρι δεν μπορεί να ζήσει.
Τον λυπάται ο Θεός, και τον ρωτά ,γιατί κλαίει.
Του εξηγεί ο ξυλοκόπος ,το πρόβλημα του, με το τσεκούρι ,που του έπεσε στο ποτάμι.
Βουτά στον ποταμό ο Θεός, και βγαίνει στην επιφάνεια κρατώντας ένα δυνατό ολοκαίνουριο τσεκούρι ,
και ρωτά τον ξυλοκόπο αν είναι το δικό του.
Οχι ,του απαντά ο ξυλοκόπος.
Ξαναβουτά ο Θεός, και σε λίγο βγαίνει στην επιφάνεια κρατώντας ένα λαμπερό και πανέμορφο τσεκούρι,
και ρωτά τον ξυλοκόπο ,αν είναι το δικό του.
Οχι του απαντά ο ξυλοκόπος.
Ξαναβουτά ο Θεός ,και σε λίγο βγαίνει στην επιφάνεια κρατώντας ένα παληό και ταλαιπωρημένο τσεκούρ,
και ρωτά τον ξυλοκόπο ,αν είναι το δικό του.
Ναί ,του απαντά ο ξυλοκόπος.
Ο Θεός εκτιμώντας την ειλικρίνεια του ,τον αμοίβει ,δίνοντας του και τα τρία τσεκούρια!
Μετά απο καιρό, ο ξυλοκόπος με την γυναίκα του ,ξαποσταίνουν στην όχθη του ποταμού, οπότε γλυστρά η γυναίκα του,
και πέφτει στον ποταμό.
Κάθεται στην όχθη και κλαίει γοερά ο ξυλοκόπος.
Τον ακούει ο Θεός ,και τον ρωτά ,γιατί κλαίει.
Η γυναίκα μου έπεσε στον ποταμό ,και τι θα απογίνω χωρίς την γυναίκα ,ο έρμος, απαντά ο ξυλοκόπος.
Βουτά ο Θεός στον ποταμό και σε λίγο βγαίνει κρατώντας την ... Σάρον Στόουν.
Αυτή είναι η γυναίκα σου, τον ρωτά.
Ναι ,απαντά ο ξυλοκόπος!
Ο Θεός γίνεται έξαλλος .
Τι λές ,ρε ψεύτη, τον επιπλήττει.
Ο ξυλοκόπος ,ήρεμα ,λέει στον Θεό.
Συγχώρεσε με ,Κύριε,αλλά, αν σού έλεγα όχι ,σε λίγο θα μου έβγαζες την Κλώντια Σίφφερ, και μετά θα έβγαζες την γυναίκα μου!
Μετά θα μου τις έδινες και τις τρείς!
Εγώ είμαι ένας φτωχός ξυλοκόπος,καί δεν θα μπορούσα να συντηρήσω 3 γυναίκες....


TAXIDIOTHS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου