
ο Γιωρίκας με τον Κωστίκα επήαν σ'ήν Αλάσκαν
να εβρήκνε δουλείαν....
.Αρ έβραν δουλείαν....ετακτοποιέθαν.
------
Εναν ημέραν ντο έσον αργία.........όπως εποίναν βόλταν....ανταμώνε τον Αρχηγόν μιάς φυλής που εζήνεν εκεί..........αρ επίασαν το γουνούσεμαν ....
Και απάν σ ήν καλατσήν.....ορωτά τον ο Γιωρίκας
------
Ασπρες Γυναίκες έχετε?
Ναί έχουμε λέει ο Αρχηγός
--------
Μπλέ ?Γυναίκες ? έχετε? ξαναρωτάει ο Γιωρίκας
Ναί έχουμε,,λέει ο Αρχηγός
---------
Μαύρες Γυναίκες? έχετε? ρωτάει πάλι ο Γιωρίκας
Ναί έχουμε λέει ο Αρχηγός...
----------
Ασπρόμαυρες.... Γυναίκες έχετε?.......Ε...??!!!!
ρωτάει στο τέλος ο Γιωρίκας..
-----
ΟΧΙ ...δεν έχουμε του απαντάει ο Αρχηγός....
--------
Ατότε κλώσκετε ο Γιωρίκας και λέει τον Κωστίκαν..
---------.....
Κι' είπασε εγώ ρε Μαλάκα.......
Οψέ το βάδον...Πιγκουϊνον εγάμεσαμε.!
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΑ ΠΟΝΤΙΑΚΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ
ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΕΙΤΑΙ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ
ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ Τ'ΜΕΤΕΡΟΝ Η ΡΑΤΣΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου